  • Data: 2003-04-11 14:36:57
    Temat: Re: NERWY w oddziale PKO BP
    Od: MarcinF <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tester_ wrote:

    > zdenerwowalem sie jeszcze bardziej polozylem pieniadze i dowod wplaty na jej
    > biurko i powiedzialem jej zeby dopilnowala, aby pieniadze byly na koncie -
    > na co ona mi odpowiedziala ze nie jest na posylki (kolejne zdenerwowanie -
    > bank dla klienta czy klient dla banku??? ) i ze pieniadze beda tu leżeć (
    > niech leżą - sa w banku wiec procentuja :)))
    > wyszedlem i stwierdzilem ze moja noga juz w tym banku nie stanie.

    brawo !!!
    a trzasnales drzwiamy wystarczajaco mocno?
    jak ona mogla... zeby kierowniczka oddzialu nie chciala
    zmienic dla Ciebie rozkladu pracy swoich pracownikow !
    a to ze specjalnie dla Ciebie nie zamienila sie w kasjerke
    to juz szczyt bezczelnosci z jej strony !
    powinna pasc Ci do stop o prosic zebys kiedys jeszcze przyszedl
    wplacic drobniaki na inteligo

    > czy mozna gdzies zlozyc skarge na nia???

    mysle ze rozmowa z prezesem zarzadu powinna zalatwic sprawe
    tak waznego klienta

    p.s.
    wybaczcie ale nie moglem sie powstrzymac ;)