  • Data: 2003-04-11 20:47:09
    Temat: Re: NERWY w oddziale PKO BP
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > brawo !!!
    > a trzasnales drzwiamy wystarczajaco mocno?
    > jak ona mogla... zeby kierowniczka oddzialu nie chciala
    > zmienic dla Ciebie rozkladu pracy swoich pracownikow !

    nie tylko dla niego, również dla kilkunastu klientów stojących w kolejce

    > a to ze specjalnie dla Ciebie nie zamienila sie w kasjerke
    > to juz szczyt bezczelnosci z jej strony !
    > powinna pasc Ci do stop o prosic zebys kiedys jeszcze przyszedl
    > wplacic drobniaki na inteligo

    jasne, normalna obsługa należy się w PKO BP powyżej 10 mln złotych, wszystko
    poniżej to bydło i może się tłoczyć godzinę w kolejce

    > mysle ze rozmowa z prezesem zarzadu powinna zalatwic sprawe
    > tak waznego klienta

    widzisz, problem w tym że bank taki jak PKO BP to przedsięwzięcie masowe i
    tacy klienci generują pewnie 99% przychodów tego banku - jeśli nie będzie
    sie on starał o zmianę swojego nastawienia do tych klientów to co go czeka ?
    Starsze panie które mają tam konta "z przyzwyczajenia" zaczną sie kiedys
    wykruszać, nowi klienci jeśli tylko zobaczą w innym banku jak wyglą normalne
    podejście do klienta mogą już nie wrócic.

    > wybaczcie ale nie moglem sie powstrzymac ;)

    myśl tak dalej, zrobisz karierę w banku - choć mam nadzieję że dla osób
    myślących tak jak ty o kliencie będzie coraz mniej stanowisk