eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNERWY w oddziale PKO BPRe: NERWY w oddziale PKO BP
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinte
    rnet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "olo" <k...@t...usunto.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: NERWY w oddziale PKO BP
    Date: Fri, 11 Apr 2003 22:47:09 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 31
    Message-ID: <b779es$hd6$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <b76h1u$pos$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl> <3...@i...pl>
    Reply-To: "olo" <k...@t...usunto.pl>
    NNTP-Posting-Host: pi98.krakow.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1050093853 17830 217.97.123.98 (11 Apr 2003 20:44:13
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 11 Apr 2003 20:44:13 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:235992
    [ ukryj nagłówki ]

    > brawo !!!
    > a trzasnales drzwiamy wystarczajaco mocno?
    > jak ona mogla... zeby kierowniczka oddzialu nie chciala
    > zmienic dla Ciebie rozkladu pracy swoich pracownikow !

    nie tylko dla niego, również dla kilkunastu klientów stojących w kolejce

    > a to ze specjalnie dla Ciebie nie zamienila sie w kasjerke
    > to juz szczyt bezczelnosci z jej strony !
    > powinna pasc Ci do stop o prosic zebys kiedys jeszcze przyszedl
    > wplacic drobniaki na inteligo

    jasne, normalna obsługa należy się w PKO BP powyżej 10 mln złotych, wszystko
    poniżej to bydło i może się tłoczyć godzinę w kolejce

    > > czy mozna gdzies zlozyc skarge na nia???
    > mysle ze rozmowa z prezesem zarzadu powinna zalatwic sprawe
    > tak waznego klienta

    widzisz, problem w tym że bank taki jak PKO BP to przedsięwzięcie masowe i
    tacy klienci generują pewnie 99% przychodów tego banku - jeśli nie będzie
    sie on starał o zmianę swojego nastawienia do tych klientów to co go czeka ?
    Starsze panie które mają tam konta "z przyzwyczajenia" zaczną sie kiedys
    wykruszać, nowi klienci jeśli tylko zobaczą w innym banku jak wyglą normalne
    podejście do klienta mogą już nie wrócic.

    > wybaczcie ale nie moglem sie powstrzymac ;)

    myśl tak dalej, zrobisz karierę w banku - choć mam nadzieję że dla osób
    myślących tak jak ty o kliencie będzie coraz mniej stanowisk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1