  • Data: 2016-04-03 21:14:42
    Temat: Re: NFC via smarkofon & IKO
    Od: Waldek <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    > "Waldek" ncdr3j$3pt$...@n...news.atman.pl

    > Gdy odbierzesz -- daj znać. Chcę wiedzieć, czy ma 3G na Aero2 -- 900 MHz.
    > Wprawdzie nie interesuje mnie już Aero2, ale wiedzieć chcę.

    Niestety, ode mnie się nie dowiesz :) - nawet nie mam jak sprawdzić,
    - nigdy nie używałem Aero.

    Słuchawki zakupiłem takowe 2 szt. dla kolegi dziadka też.
    Niestety raczej nie polecam, gdyż wg. raportu obdarowanych użytkowników
    zdarza im się np. "zgubić" kontakty zapisane w pamięci...
    Prawdopodobnie mają też fabrycznie doinstalowany "generator spamu" ;)
    - to już zapewne od pośrednika/dystrybutora, ale widziałem w necie
    że jest możliwość ściągnięcia systemu od producenta
    wiec flashowanie by się zapewne przydało.

    Poza pewnymi "niedogodnościami" w sofcie wszystko działa w miarę poprawnie.

    > Nadal chcę kupić Umi Rome. :) Na razie ~$ 120, ale dolce spadają.

    Spotkałem kilka negatywnych opinii ludków o fonii w UMI-R
    - ponoć jest za cichy ;)

    Pozdro