  • Data: 2016-04-07 02:01:08
    Temat: Re: NFC via smarkofon & IKO
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldek" ne3mh4$ra5$...@n...news.atman.pl

    >> http://www.banggood.com/HOMTOM-HT7-Pro-5_5-Inch-2GB-
    RAM-16GB-ROM-MTK6735-1_3GH-Quad-core-4G-Smartphone-p
    -1032723.html

    > TO je chyba to samo - tylko RAM 2GB - więc i stówke drożej ;)

    LTE

    > ALE wez pod uwagę, że mało który z Chińczyków ma obsluge NFC
    > i w tym momencie robi sie już OFF-TOPIC :)))

    Nie zależy mi na NFC.

    ------------

    > Nie mam juz specjalnie "dojscia" do tych HOMTOM-OW
    > jednym bawilem sie krotką chwile - drugi przekazalem nieodpakowany
    > To co wiem to tylko z relacji obecnych uzytkownikow, a że to są seniorzy ~70 lat-
    cieżko czasem uzyskać precyzyjna odpowiedz ;)

    Owszem -- mądrość przychodzi wraz z wiekiem...
    [a XXI wiek na razie jest jeszcze kilkunastoletnim młodzieńcem...]

    > Co do tego "generatora spamu" jak napisalem
    > to bylo cos a'la wyskakujace a niechciane okno z siakoms reklama

    Ale czy producencką, czy sklepową?

    > Ulefon z 6Ah baterią ... fiu fiu, o ile tyle ma, to już musi być cegła
    > - czyli powrót do butów z noskami (monster) ;)

    K&M ma dwie...

    http://www.krugermatz.com/pl/p/LIVE-3-/2276?utm_sour
    ce=gsmmaniak.pl&utm_medium=baner&utm_campaign=premie
    ra%20LIVE%203%2B

    Kruger&Matz Live 3+ czy jakoś tak

    > Ps.
    > Dzisiaj dotarł "dwustronny" pendrive USB/microUSB
    > - z IMO "fajnym" uchem (np. dopinka do kluczy)

    Czegoś takiego nie potrzebuję -- łączę się z telefonem i tabletem via WiFi.
    Nawet z PCeta mogę zlecić dzwonienie telefonem czy tabletem...

    > http://www.banggood.com/EAGET-V90-Ultra-Mini-USB-Fla
    sh-Drive-USB-3_0 OTG-Smartphone-Pen-Drive-Thumb-Drive-p-983705.html

    > Cóż, okazało się że moja obecna słuchawka
    > niestety nie obsluguje OTG :/
    > Fakt - zakup był dla Lenia Yoga2 - on nie ma z tym problemu,
    > no ale słuchawke sprawdziłem niejako "przy okazji"

    > Ps -2
    > Co do fajności "chińczyków" to stawiałbym raczej na Xiaomi
    > - no ale cena już nie ta ;)

    Też nie są drogie...

    -=-

    Prawie nic nie widzę...
    Plastykowe szkła nie tłuką się, ale odkształcają...
    Czyżby niedawny upadek okularów nieco ;) je popsuł?...
    A może po prostu ślepnę zupełnie?...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'