    From: "A. Filip" <a...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: NTG
    Date: Sun, 27 May 2012 12:06:09 +0200

    totus <t...@p...onet.pl> pisze:

    > Myślę, że powinieneś być jeszcze bardziej zasadniczy. Grupa jest o
    > warszawskiej giełdzie. Czym będziesz bardziej zasadniczy tym mniej będziesz
    > miał do czytania. Mimo takich ostrych reguł, które przestrzegasz to sam nie
    > możesz im sprostać. Nic nie piszesz o gpw w W-wie. Robisz tylko za ciecia. Z
    > policji jesteś, czy jak? Dlaczego Ty masz decydować o tym co wypada, a co
    > nie wypada?
    >
    > Kompletnie nie mogę pojąć co to może przeszkadzać gdy ktoś popisze co mu w
    > duszy gra. Typowo etatystyczne podejście. Ja wiem lepiej, zakazać, nakazać,
> [...]

    Jak komuś w duszy gra o polityce (bez wskazania powiązania z gospodarką)
    to niech se pisze na pl.soc.polityka a nie _spamuje_ pl.biznes.wgpw.
    Po coś do jasnej cholery istnieją _różne_ grupy. Istnieją one także po
    to by chcący dyskutować o giełdzie/gospodarce nie usieli odsiewać
    polityki (tracić swojego czasu).

    Mnie przykładowo do ostrej kurwicy doprowadza gość któremu się
    "pomyliła" pl.soc.polityka z pl.soc.religia

    > Załóż sobie jakieś prywatne forum i przyjmuj tylko czystych poglądowo.
    >
    > Dla mnie nie pojęte. Kiedyś było tu głosowanie nad ostracyzmem Olszewskiego.
    > Większość podjęła decyzje by go wywalić z grupy. I jaki z tego jest pożytek?
    > Jaki pożytek ma z tego większość. Przecież wystarczyło Olszewskiego banować
    > lub nie czytać grupy i porządek w swoich urzędniczych umysłach by utrzymali.
    > Dobre sprawdzone myślenie. Mnie się nie podoba to zmuszę pozostałych by im
    > się też nie podobało. Najlepiej pałą. Taka wolnościowa i tolerancyjna
    > postawa powszechnie obecna w polskich głowach.

    Lepiej zapobiegać niż leczyć. Ja zalew trolli ostro skaczących po
    ksywkach i adresach nadawcy na innych grupach już widziałem.