  • Data: 2010-06-04 08:13:41
    Temat: Re: NTG - Lądowanie.
    Od: Endriu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Śmierdzi mi tu coś na kilometr .....

    Zapisy rozmów pilotów.
    http://ndb2010.wordpress.com/analiza-zapisow-rozmow-
    pilotow/

    "[...] Polscy wojskowi meteorolodzy o złej pogodzie w Smoleńsku
    dowiedzieli się dopiero 10 kwietnia o 8:25 - na kwadrans przed
    katastrofą - ustaliła "Rzeczpospolita".[...]

    [...] Z informacji, które podałem na początku wynika, że załoga nie
    wiedziała jakie są warunki w Smoleńsku. O zmianach pogodowych mogła
    się dowiedzieć z 4 zródeł:

    - kontrola obszaru (Białoruś-Mińsk)
    - kontrwywiad polski
    - kontrola obszaru (lotnisko w Smoleńsku)
    - piloci Jaka-40

    Jak widać z rozmów powyżej, nie ma żadnej informacji kontroli obszaru
    w Mińsku o warunkach w Smoleńsku. Kontrywiad polski jeszcze nie miał
    nowych informacji, otrzymał je o godz.08.25. Samolot nie wleciał
    jeszcze w rosyjską przestrzeń powietrzną więc kontrola obszaru
    Smoleńska jeszcze nie podała informacji. Nie słychać też rozmów z
    pilotami Jaka-40 na specjalnym kanale.

    Więc dwa pytania:

    Skąd załoga wiedziała o mgle w Smoleńsku jeśli nie miała tych
    informacji od 4 wymienionych zródeł?
    Jeśli to jest nieprawdziwa informacja to czemu i komu ma służyc?

    Wydaje mi się, że słowa z fragmentu nr.14 " 08:04:11,4- 08:04:14,8
    Anonim To będzie makabra...będzie nic nie będzie widac" są
    nieprawdziwe. Zastanawiam się jeszcze jaki był ich cel. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/