  • Data: 2009-05-30 19:19:50
    Temat: Re: NTG. Pytanie zasadnicze do Euroentuzjastów.....
    Od: "u" <...@w...yz> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:gvogeq$ni$1@news.interia.pl...
    > Czy za unijne Eurosy wyprzedacie swój własny kraj ?.

    Co to jest mój kraj?, skrawek planety między Odrą a Bugiem? Czemu nie od
    morza do morza? Co to jest patriotyzm ? zbiór ludków, którzy mieni się
    polakami, którzy tylko dbają o to, by innemu polakowi życie uprzykrzyć?
    Robimy ustawkę w lesie ? Bez zasad? Kto zginie sam sobie winien?
    Olewam wszystkich nacjonalistów, niszczę każdego, który przeszkadza mi w
    osiąganiu celów. Przyjaźnię się chwilowo z każdym, kto ma wspólne cele. Nie
    rozróżniam ras.
    Patriotyzm, polskość potrzebna jest rządzącym by wyzyskiwać niewolników.
    Śmieci mają być religijnymi patriotami, by tymczasowa elita, mogła więcej
    czerpać ich z ich potu.
    Za taki patriotyzm dziękuje, czy rządzi mną polski dupek, czy europejski
    jest mi obojętne, wybieram wielki organizm, swobodę pobytu od Atlantyku po
    Bug
    Sprzedam mój kraj Europejczykom, jak go sprzedałem polakom. Mój kraj to moja
    dzielnica, reszta to mżonki.