  • Data: 2009-05-22 03:37:08
    Temat: Re: NTG. Statek statkowi nierowny
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jeff wrote:
    > I to nie jest do konca prawda to co piszesz o tym, ze w W.B wszystko jest na
    > sprzedaz. Takim pierwszym z brzegu przykladem sa np. banki.
    >
    > A jak zrobiono w Polsce z systemem bankowym, to chyba wiesz?

    I tak i nie.

    Hong Kong Shang hai Banking Corp. wykupil Nat West, jeden z poteznej
    Piatki bankow tutaj, i pare innych, jest tu u nas potega.

    Royal Bank of Scotland rozwijal sie jak szalony, polknal niczym smok
    holenderski ING bank bo zawyzonej cenie- i sie udlawil.
    Ocalil go rzad Wlk Brytanii ogromnym zastrzykiem pieniedzy, dzisiaj
    praktycznie panstwowy.

    Lloyds- gdzie ja trzymam rachunki-to krajowa potega. Miliard funtow
    zysku rocznego, trzyma sie z daleka od pozyczek dla rosyjskich Zydow,
    woli inwestowac
    u siebie. Jesienia wzial szmal od rzadu i uratowal krajowy rynek
    hipoteczny, wlasnie splaca 4 mld funtow panstwu aby tego garba ze siebie
    co predzej zrzucic. Jak sie uwolni to bedzie dominowal w tym kraju
    rynek hipoteczny.

    Barclays- to juz jest miedzynarodowy kolos. 6 miliardow czystego zysku.
    Na propozycje premiera Browna aby tez wzial kilkanascie miliardow
    i dal sie skarbowi panstwa przy sobie ogrzac- Barclays odpowiedzial:
    spierdalaj! Oni wola wziac szmal od konsorcjum Arabow.
    Tez semici ale nie wyruchaja bankierow tak latwo jak Tuska te Zydy z
    Holenderskich Antyli.

    fatso