  • Data: 2009-05-04 05:05:06
    Temat: Re: NTG - do Fatso - piękne słowa....
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dieter wrote:
    > Fatso, nakrec film o Zydach i tez dostaniesz Oscara. To po prostu
    > towarzystwo wzajemnej adoracji i tyle. Mnie tam cwaniactwo i bezczelnosc nie
    > imponuja absolutnie, a z tym mi sie kojarza Wybrani z gornej polki.
    >
    > D.

    Czesc Dieter, nie slyszalem aby sie komus udalo nakrecic udany film o
    Zydach bez udzialu Naszych
    w scenariuszu, dyrekcji filmu itp. No, chyba ze jakis tam Jude Suss na
    zamowienie Goebbelsa.
    Nasi trzymaja mocno reke na pulsie czyli kasie. Pewien potentat filmowy
    z Hollywood, oczywiscie Zyd,
    mial powiedziec kiedys- i ja sie tu z nim zupelnie zgadzam- ze nie ma
    czegos takiego jak Negative
    Publicity. Zyd wie, ze jesli o nim mowia to jest to dobre dla geszeftu.
    Brak zainteresowania zabija.
    Dlatego Zyd przyjmie kazda publicity z dobrodziejstwem inwentarza a
    reklame polskiego produktu-
    ot chociazby wspanialych kawalkow muzycznych Henryka Marii Goreckiego, z
    upodobaniem przydusi.

    Pamietam dobrze gdy stacja muzyki klasycznej tutaj, Classic FM, zaczela
    lansowac Goreckiego.
    Przez poltora roku HMG nie schodzil z numeru 1 listy przebojow klasyki.
    Ludzie byli zdumieni:
    jak to, ten facet napisal swoje kawalki prawie 40 lat temu, one byly
    wykonywane na festiwalu
    Warszawska Jesien- a mysmy nic o tym nie wiedzieli? No wlasnie,
    wystarczy wiedziec, kto siedzial
    wtedy w wiezach z kosci sloniowej, bral forse za bycie muzykologiem na
    uniwersytetach USA
    i Wlk Brytanii- i juz wszystko wiadome.

    fatso