  • Data: 2009-05-04 07:29:59
    Temat: Re: NTG - do Fatso - pi?kne s?owa....
    Od: "olob kowalski" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

    > Kolego, dyskusje o Zydach to obsesja was, Polakow.
    > Kiedys przezywano mnie od "polskich Zydow" i ja sie tym przejmowalem.
    > Dzis wiem, zem ja ani Zyd ani Polak a moja kultura, bialoruska , jest
    > wielonarodowa, przyjazna wszystkim.
    > Moja obsesja- i to od lat- to sprawa ukrainska. Poczytaj co o tym
    > napisalem dzis
    > rano facetowi o ksywie Babai. To ukrainski arystokrata z USA ,czlonek klanu
    > Szeptyckich- jesli ci to cos w ogole mowi. Jeden z nich byl polskim
    > generalem a drugi ukrainskim
    > kardynalem i swietym.

    obsesja? czy naprawdę myślisz że hitlerowcy wstali pewnego dnia lewą nogą i
    stwierdzili że żydów trzeba pozabijać lecz wcześniej trzeba ich okraść
    zabierając majątki złoto diamenty itd. wcale nie przeczę że żydów mordowano
    ale nie bez przyczyny trzeba być wyjątkowo zdesperowanym żeby mordować na
    taką skalę i trzeba sobie wyjątkowo zasłużyć aby być zamordowanym żydzi
    unikają jak ognia w wielu dyskusjach przyczyn mordowania żydów wiele mówią o
    antysemityżmie o ksenofobi itd. ale wszystkie te cechy winikają z czegoś
    przede wszystkim z tego że jedni mają więcej lub znacznie więcej niż inni że
    jedni mają znacznie więcej kosztem innych bo inaczej się nie da. niestety na
    ziemi jesteśmy na siebie skazani żydzi, muzułamnie i inne sekty nie mamy
    wyjścia i musimy ze sobą żyć tak długo jak jedni będą chcieli mieć lekko
    kosztem innych tak długo będą leserzy i cwaniaki mordowani
    niby naród żydowski jest mądrym narodem a ja twierdzę że żydzi to głupi
    naród ponieważ przez wieki niczego się nie nauczyli zawsze bogacą się i
    będąc cwaniaczkami którzy się nie napracowali (wysiłek fizyczny) byli
    wyganiani lub mordowani (Egipt, Hiszpania, Niemcy) ciekawe jak długo jeszcze
    będziecie kopani co jakiś czas w tyłek i ile wiekówb będziecie potrzebować
    aby swoje dzieci nauczyć że cwaniactwo i życie cudzym kosztem nie będzie się
    wam opłacać
    co do pracy ja znam jedną pracę W=F*s i nie ma innej pracy jak nie włożysz
    siły na pewnej drodze to nie wykonasz pracy. najlepszy sposób na ocenę ile
    kto wykonał pracy to czujnik temperatury ciała im wyższa temperatura ciała
    tym większa praca wykonana. [wyłączając chorych :)]
    na świecie od najdawniejszych czasów tylko na jedno jest popyt i zawsze
    będzie ENERGIA , ludzka,naturalna słońce, kopaliny
    ludzie tzw. "pracujący" umysłowo to bzdura nie ma pracy umysłowej chyba że
    cwaniactwo kombinacja życie jak pasożyt kosztem innych tacy nie wykonują
    żadnej pracy W [J] nie dają żadnej energii tak więc czy są potrzebni? do
    pieca i już :)