  • Data: 2009-04-04 19:43:56
    Temat: Re: NTT
    Od: " icebergKK" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dieter <d...@g...pl> napisał(a):

    > Uprzedzam, ze pytanie nie jest skierowane do frustratow inwestujacych w
    > solidne firmy ze spadajacymi na pysk akcjami.
    >

    > Co mysliscie o tej ciekawej spolce? Jak na razie wzrost o 200% i zaraz
    > lamiemy maxa historycznego. Moze byc ciekawie.
    >

    > D.
    I jeszcze jedno chciałbym dodać do poprzedniej wypowiedzi. Z kupowaniem teraz
    akcji lepiej się wstrzymać. Moim zdaniem, becna korekta wzrostowa dobiega
    końca. Zerknijcie na dwie poprzednie fale korekcyjne i będzie wszystko jasne.
    Teraz proponuję przeskoczayć na dolary lub franki. Następna korekta wzrostowa
    rozpocznie się w maju, ale prawdziwy "armagedon" na rynku akcji to rozegra
    się w październiku. Kluczowa data jaka mi wychodzi to 18.10 (ponieważ w tym
    dniu wypada niedziela więc plus/minus trzy dni). Pozdrawiam icebergKK