  • Data: 2011-07-07 09:30:33
    Temat: Re: Na czym Getin Online zarabia...
    Od: "FiFi" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kasa powinna wrocic na konto z ktorego zostala wyslana.
    > Nadal nie mam pieniedzy. Nikt mi nie odpisał na emaila, nikt nie odbiera
    > telefonow w tym zasranym banku. Wczoraj dzwonilem z pol godziny i mi nerwy
    > puscily, teraz dzwonie od 15 minut i "wszyscy konsultanci są zajęci".
    > Ciekawe kto mi odda kilkanascie zł za telefon. Zero kontaktu, kasy nie ma,
    > lokata nadal "zrywana" i tak to wygląda.
    > NIGDY WIĘCEJ!!!

    To jest po prostu kpina. czwartek, godzina 11, pieniędzy nadal nie mam.
    Dodzwonilem sie wczoraj po polgodzinnym czekaniu i jakis typ mi powiedzial
    ze mają opoznienia i dzisiaj powinienem mieć. Huja mam. Odsetki ze zrywanej
    lokaty to im malo, opracają moją kasą bezkarnie od 6 dni. A ciekawe kto mi
    za telefon odda kasę bo to tej pory z 20zł stracilem na sluchanie ze
    "wszyscy konsultanci są zajeci". Na emaila mi nikt nie odpisał. DNO i 5m
    mułu!!!