  • Data: 2008-12-07 19:48:20
    Temat: Re: Na czym banki będą zarabiać?
    Od: "Szymon" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A czy przed Killer Lokatą było szczególnie głośno o Banku Pocztowym?

    A jednocześnie wcale ów killer nie będzie dużo kosztował, bo raz, że
    ograniczenie do 10000, dwa że trudno w pełni z odsetek skorzystać, więc to
    zwykła promocja banku tanim kosztem. W tym samym czasie Alior włożył miliony
    w reklamę, a jakie zaufanie zbudował to widać choćby na tej grupie.

    Jutro mam sprawę w Lukasie i Multibanku. Oddalone sa od siebie ok. 150
    metrów (miasteczko 120 tys. mieszkańców). Z parkingu do Lukasa mam jakieś
    350 metrów. I tak... ruszę pieszo z parkingu i mijam po lewej Eurobank, a za
    50 metrów Citibank. Po prawej GE Money Bank i jakiś kredytowy (DB Nord,czy
    coś tam - nie pamiętam). Potem ocieram się o ścianę Pekao SA, ale po drugiej
    stronie ulicy widzę Millenium. Następny jest Lukas, który ścianę dzieli z
    Getinem. Po wyjściu idę do Multi owe 150 metrów. Oni dzielą ścianę z
    Polbankiem, a w tym samym budynku jest też BPH. Z okien Multi, Polbanku i
    BPH widać po przeciwnej stronie Aliora, który w tym samym budynku ma
    Deutsche Bank za plecami. Już nie wspomnę, że na tej trasie ok. 500 metrów
    widać też i mBank, bo to jakieś 100m dalej - w zasięgu wzroku, ale nie na
    trasie. Kryzys i recesja, ha?

    Myślę, że Wy w swoich miastach też raczej obserwujecie rozwój placówek,
    otwieranie kolejnych, niż zamykanie i redukcję kosztów. Nie jest więc źle i
    raczej problemem staje się to, aby klient przyszedł do konkretnego banku,
    skoro na 1 ulicy ma ich kilka (-naście, - dziesiąt).