  • Data: 2011-11-14 18:18:13
    Temat: Re: Na jakie reformy zdecyduje się koalicja PO - PSL ?
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 14 Nov 2011 18:56:01 +0100, skippy napisał(a):

    karzy, szewców itd itp a wszystko sie rozpierdzieli w try miga

    > poza tym fachowcami to mają być eksperci a nie posłowie

    Nieporozumienie wynikające ze słowa fachowiec.
    Poseł ma MNIE reprezentować. Ma to robić FACHOWO. Oznacza to że powinien to
    robić dobrze a nie opierdalać się. Może być matołem i na niczym się nie
    znać, ale ma dbać o MOJE interesy, łazić do sejmu a nie leczyć kaca.
    Jedynie czego wymagam, żeby i podnosił rączki zgodnie z moim interesem. To
    jest mój pełnomocnik. Za to JA mu płacę jego pensję.
    Czy to takie duże wymagania?

    Nabożne podejście do posła, powoduje, że ta po przekroczeniu progu Sejmu,
    odcina się się całkowicie od swoich mocodawców i zaczyna robić swój własny
    geszeft. Co gorsza on może się nadymać jak indor i pitolić, że takie są
    jego przekonania i możesz mu skoczyć, bo to półbóg i JEGO przekonania są
    ważniejsze od Twoich. Nie sądzisz, że już nie ma mowy o reprezentowaniu,
    pełnomocnictwie itp

    P.s.
    Oczywiście słowa JA i MNIE oznaczają środowiska, które go wybrały a nie
    konkretnie moją osobę.