  • Data: 2011-11-14 19:27:55
    Temat: Re: Na jakie reformy zdecyduje się koalicja PO - PSL ?
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 14 Nov 2011 19:48:07 +0100, skippy napisał(a):

    > robi dobrze
    > zarabia, dostaje odprawe, podnosi rękę i jeszcze dostanie odprawe jak w
    > zwiazku z tym go wyborcy (losowi???) uszkodzą odbierając mu chleb z tej
    > 'pracy' dla wyborców

    > zbyt duże bo tak nie jest, podnosi rękę z interesem partii która go
    > nominowała, a nie z interesem wyborców co go wybrali
    > to raczej normalne

    > ??? nie czaje

    > no nic rozjeżdżamy sie w argumentacji, nie ma co ciągnąć
    >
    > nigdy nie zapomne, jak 6 lat temu zbierałem materiał o programach wyborczych
> [...]

    W odpowiedzi miałem zamiar początkowo cie opierd... ale mi przeszło ;)
    Wiem że zrezygnowałeś. Ja zresztą też. Więc nie nie ma powodu żebym Ciebie
    przekonywał do rzeczy, w które sam też już nie wierzę.
    W zasadzie to mam ochotę usiąść na ławce w parku, otworzyć puszkę piwa i
    tak jak Ty - zajarać jointa... potem niech mnie zamykają do pierdla jako
    niebezpiecznego złoczyńcę.