  • Data: 2011-11-15 23:28:24
    Temat: Re: Na jakie reformy zdecyduje się koalicja PO - PSL ?
    Od: "skippy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " XXL" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:j9tkbb$ka2$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale z doświadczenia wiadomo, że zawsze łatwo kogoś lub coś krytykować a
    > znacznie trudniej samemu zrobić to lepiej !!!

    lubie tego typu twierdzenie
    ono dyskredytuje wszelką krytkę, jeśli się jeszcze podbuduje czymś w stylu
    "z doświadczenia wiadomo"

    otóż kolego, ja nie umiem grać w piłkę, i z doświadczenia nic mi nie
    wiadomo, ale doskonale wiem kto spieprzył zagranie; jeśli jest to dobrze
    pokazane (opisane i udokumentowane, tak to sobie przetłumacz)

    tak więc moje doświadczenie mówi że aby być dobrym krytykiem czegoś, wcale
    nie trzeba być tego praktykiem "w sensie wykonawcą kiedykolwiek"
    oczywiście vice versa

    to taka płytka manipulacja rozmówcami i nic więcej