  • Data: 2011-11-16 10:59:22
    Temat: Re: Na jakie reformy zdecyduje się koalicja PO - PSL ?
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Był sobie taki dzień: 16 listopad (środa), gdy o godzinie 11:26 *XXL*
    naskrobał(a):

    > Jednak tezy stawiane przez G.Kołodkę lub np. przywołanego przeze mnie wczoraj
    > prof. R.Krawczyka w książce "Wielka przemiana" SĄ NIEWYRYFIKOWALNE bo oni sami
    > takich programów nie realizowali i nie jest możliwe udowodnienie, że
    mylisz się. W programie (dobrze przygotowanym) zawarta jest i procedura
    jego wdrażania jaki i przewidywane efekty.
    Zgodzisz się chyba z tym, że nie można wdrożyć programu/planu jeżeli
    końcowy efekt jest nieprzewidywalny.

    > rozwiązania proponowane przez nich dałyby lepsze efekty niż Plan Balcerowicza.
    "lepsze" to pojęcie względne i zależne od punktu siedzenia. Tzw "plan
    Balcerowicza" przyniósł taki efekt jaki zamierzali jego twórcy. Z ich
    punktu widzenia wykonanie "plan" zakończyło się sukcesem. Z punktu
    widzenia społecznego była to katastrofą.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2011-11-16 11:40:10