    From: fatso <f...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Na rynkach zlota dzis niezla ruchawka
    <vMcPm.97297$Qc7.85784@newsfe17.ams2>
    <c...@u...googlegroups.com>
    <1JePm.95070$cN3.92365@newsfe30.ams2> <hek63v$na4$1@inews.gazeta.pl>
    <THhPm.85045$fF2.33763@newsfe26.ams2>
    <4...@3...googlegroups.com>
    <8biPm.85493$fF2.20413@newsfe26.ams2> <hekckv$j27$1@inews.gazeta.pl>
    <nKjPm.72644$Cs2.70694@newsfe13.ams2> <hekjn5$96g$1@inews.gazeta.pl>
    <%NnPm.34586$UY.32487@newsfe23.ams2>
    <helbni$mpl$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    Date: Thu, 26 Nov 2009 11:11:30 +0000

    george wrote:

    > ciekawe czy lata zaborów mogą być w genach, no bo jak piszesz o tej ścianie
    > to tak jakbyś o mnie pisał :))).
    >
    > pozdrawiam
    > george

    george, nie tylko lata zaborow mamy w genach zapisane.

    Ja np sadzilem od dawna, ze jestem psychopata. Tzn nic w tym dziwnego,
    polowa kawalerow Virtuti Militari to byli psychopaci bo oni nie wiedza
    co to lek.
    No i ja wraz z kolega mialem byc rozstrzelany przez chorego psychicznie
    wartownika,
    gdysmy sie spowrotem do uczelni wojskowej przez plot przekradali. Nie
    zartuje, tego
    zolnierza zdjeli pozniej z warty i oddali chyba na leczenie, przy
    nastepnym tego typu incydencie
    gdy strzelal.
    Otoz moj kolezka, dzis ordynator w szpitalu wojskowym, zalamal sie
    kompletnie. Ja wprost
    przeciwnie, rozumowalem chlodno, bez strachu. Nadszedl dowodca warty a
    mysmy uciekli
    przejezdzajaca karetka wojskowa. Mialem wtedy lat 20 a i jako staruch
    juz 50 letni z plusem,
    lazilem sam, z torba lekarska pelna roznych narkotykow i innych
    smakowitych rzeczy, po
    najstraszniejszym osiedlu w Wlk Brytanii. Nic sie nie balem ku podziwowi
    mojego Murzyna- kierowcy.
    Mialem oczywiscie srodki obrony, o ktorych tu nie napisze z oczywistych
    powodow. Ale nie balem sie
    wcale- i ja myslalem ze to patologia mojego zjelczalego umyslu.
    No i co sie okazuje? Niedawne badania genetyczne wykazaly, ze jestem
    Waregiem.
    Pan Skarbek Kozietulski z Kaliforni- tak jest, potomek w prostej linii
    faceta co otworzyl Napoleonowi
    Bonaparte droge na Madryt, ten facet mnie informuje ze zgodnie z
    przekazami rodzinnymi jego przodkowie
    tak wlasnie reagowali wobec niebezpieczenstwa w walce. Zimne skronie,
    spokojna glowa i absolutna koncentracja.
    Nie musze chyba dodawac, ze mamy ze Skarbkiem wspolne korzenie. Tzn ja
    nosilem przed nim tysiac lat temu miecz
    albo za nim kase. No i pewnie opierdolilem go za glupote gdy jako znany
    z kadlubka Rycerz Abdank, wrzucil zloty
    pierscien do cesarskiej skrzyni mowiac: Idz zloto do zlota, my Polacy
    kochamy sie w zelazie!
    O zesz kurrwa, ja w zelazie sie nie kocham wcale. Srebro i zloto- no to
    co innego.
    pozdrawiam

    fatso

    (dokupilem 120 tys GAL) dzis rano. mam juz 2.18 promila tej kopalni
    zlota. Niezla skrzynia, mozecie tam koledzy
    przyjsc i tez wrzucac tam swoje piersionki. Chetnie przyjme w depozyt na
    wieczne nieoddanie.