  • Data: 2009-11-26 17:51:02
    Temat: Re: Na rynkach zlota dzis niezla ruchawka
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    ViRuS wrote:
    > Cierpliwosci fatso, mowilem o przyszlym tygodniu i kolejnych
    > miesiacach :)
    > I nawet nie jestem nieszczesnikiem który nie zdarzyl wsiasc do
    > pociagu. Wrecz przeciwnie, bo jestem utopiony w kruszce, glownie
    > platyne, ale jakos tak realnie obserwuje ta hiperbole na zlocie :)
    > Jedyne co mnie smuci to to ze platyna tak sztywno sie trzyma. Dziwne,
    > bo biorac pod uwage kilkunastokrotnie mniejsze wydobycie jej od zlota
    > to powinna byc przynajmniej kilkukrotnie drozsza, tymczasem jest tylko
    > o 22% drozsza (w tej chwili) i dystans sie raczej zmniejsza. No ale i
> [...]

    virusie, dzisiaj byl dzien strachu. Zloto wyzylowane w gore do
    nieprzyzwoitosci spadlo tylko o $3.40
    Ja tutaj zadnej korekty nie widze. A platyna? no coz, tak samo jak i
    srebro - metal uzytkowy i jeden
    i drugi. Pewnie nie rosna dlatego ze nie maja tego magicznego wplywu na
    umysl ludzki co zloto.
    Zreszta chyba lepiej kopalni zlota nie miec u siebie. W starozytnosci
    dakowie/ dzisiejsi Rumuni mieli
    sporo zlota. Cesarz Trajan Rzymski byl na musiku, chyba bankrut. Wyslal
    armie do kraju Dakow,
    zloto im zabral a ich samych wyrznal. Jeszcze sie pozniej chwalil,
    skurwysyn, obrazkami na swojej
    kolumnie gdzie legionisci skladali mu glowy dakow w holdzie.