  • Data: 2012-12-18 13:54:03
    Temat: Re: Nachalność Idea Banku.
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-18 13:38, Tomasz Chmielewski pisze:

    > C) jedziesz do Meksyku na dwa tygodnie, wypozyczasz auto, ktore ci
    > kradna nastepnego dnia. Roznica miedzy autem z ubezpieczeniem a bez byla
    > ok. 35 euro za caly pobyt.

    Jeśli wartość tego auta była (powiedzmy) 35kEUR, to przy tej składce
    prawdopodobieństwo kradzieży (czy innego "zniku") musi być istotnie (bo
    zysk, haracz itd) mniejsze od 1/1000. Np coś rzędu 0.0007

    Już wolałbym pojechać do Nevady i grać w ruletkę obstawiając w każdym
    kręceniu np. "23". Stracę tylko 1/37 (albo 1/38 - nie pamiętam ile "zer"
    mają amerykańskie ruletki) postawionej kasy.

    > Nadal nie widzisz roznicy, czy wykupiles ubezpieczenie czy nie?

    Ależ - widzę !
    Nie kupując ubezpieczenia jestem na plusie!

    > Zakladajac, ze wszystkie ubezpieczenia sa takie same i ze *wszyscy*
    > ubezpieczajacy sie licza na zarobek, po prostu sie mylisz. Czesto kupuja
    > sobie spokoj.

    To się nazywa "kupowanie złudzenia". Owszem, to też towar. Dla
    niektórych osób ma znaczącą wartość.

    Masz AC? To rozpędź się autkiem i walnij w słup. Opowiedz jak na tym
    wyszedłeś.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda