  • Data: 2012-12-18 19:24:26
    Temat: Re: Nachalność Idea Banku.
    Od: maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-18 19:17, Kamil Jońca pisze:

    > No to miałeś szczęście. Ja np. znam przypadki gdy w pierwszym lub drugim
    > roku człowiekowi ukradziono samochód. AC się zwróciło 10krotnie. (Nawet
    > więcej, bo samochód był jego narzędziem pracy, przez co utracone
    > korzyści nieposiadania samochodu byłyby o wiele większe niż koszt
    > ubezpieczenia. )

    A ja - z zaoszczędzonych z powodu niepłacenia AC pieniędzy mam taką
    (procentującą!) kupkę, że jak mi dmuchną czy skasują mojego Meśka, to w
    ciągu tygodnia kupię podobnego (nie jeżdżę nowiutką S-ką!). Jestem od
    wielu lat "na plusie" i dobrze mi z tym.

    > Cały problem w tym, że oczywiście statystycznie masz rację. Ale NIE
    > WIESZ czy piłka trafi w samochód Twój czy sąsiada. I jak trafi Twój to
    > bez ubezpieczenia będziesz miał problem.

    Ja - nie będę miał problemu. Mam oszczędności.

    W razie czego skorzystają z nich również moje dzieci, które jeszcze nie
    zdążyły naskładać sobie oszczędności z niepłacenia AC itp.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.