    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nadchodzi podwyżka cen i inflacja. Chyba.
    Date: Wed, 25 Mar 2020 03:21:44 +0100

    J.F. napisał(a) w wiadomości: <5e78846c$0$524$65785112@news.neostrada.pl>...
    >Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    >"J.F." 9g49swnpawvo.sico158ljx2o$....@4...net

    >Ale z czego ?

    Wydrukuje się.

    >NBP udzieli bankom pomocowych kredytow, pod warunkiem ze kupia
    >obligacje ?

    NBP rozpoczął skup obligacji na wolnym rynku. Zainteresowanie
    umiarkowane.

    >Czy im szybciorem uwolni rezerwy obowiazkowe, zeby nie mieli innej
    >mozliwosci zainwestowania ? :-)

    >Fryzjerzy,

    Owszem, ale można pójść za miesiąc-dwa...

    >silownie, kina, restauracje,

    Tu owszem, chyba, że pakiety świczeń płatne on-line + dostawa rekwizytów.

    >komunikacja miejska ...

    Chyba wszędzie deficytowa. Straci komercyjny transport osób.

    >Jak kazdy zacznie miec to na uwadze i oszczednie wydawac, to prezydent
    >sie zdazy pochwalic utrzymaniem inflacji w ryzach przed wyborami :-)

    Chyba aż takim durniem nie jest.

    >Cos w tym moze byc ... i co - system placenia internetowy trzeba
    >bedzie wdrozyc ?
    >Bo taca spadnie :-)

    Upowszechnią się darowizny. Gorzej, bo mogą wprowadzić podatek
    kościelny albo wersję light przy rozliczeniach PIT.

    Z zespołami A, B, C... nigdy się ze sobą nie kontaktującymi
    - w razie czego tylko jeden zespół na kwarantannę.
    Praktykowane m. in. w ratownictwie medycznym, tylko personelu
    brakuje...

    >A to akurat juz dawno bylo, ale jednak na badanie musiales pojsc :-)

    A ja muszę i nie wiem kiedy...

    >Tez juz bylo, ale teraz moze dostac kopa ...

    I okaże się, że niektóre firmy w ogóle nie muszą mieć siedzib.
    Chyba, że w domu właściciela/szefa w jego laptopie.
    Albo na odwrót - wzrośnie popyt na jednoosobowe pokoje
    (zamiast open room) z co najmniej umywalką, może ubikacją
    i oddzielnym wyjściem...

    A teraz pomyślcie o tych co nie mają smartfona, netu i nowszego kompa.

    Arek