  • Data: 2009-11-05 21:54:08
    Temat: Re: Nagonka
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    news:hcvfs2$lei$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > Skąd tak dramatycznie niska średnia, jaki tu działa mechanizm?

    Nie wiem. To tylko cyfra, którą ktoś policzył. Ale znajduje pokrycie w
    codziennych spostrzeżeniach.

    > A jak inne służby mundurowe?

    Już teraz nie pamiętam, ale generalnie lepiej. W Wojsku zdaje się
    wychodziło 57 lat.

    > Te dane są dla mnie bardzo zaskakujące, powiedziałbym wręcz szokująco
    > zaskakujące. Są bowiem dramatycznie gorsze niż w przypadku górników
    > (średnia długość życia szacowana na 59 lat), którzy potencjalnie wydają
    > się mieć przeciętnie rzecz biorąc cięższą i bardziej stresującą pracę.

    Nigdy nie byłem górnikiem, a w kopalniach w życiu byłem zaledwie kilka
    razy, więc nie podejmuję się oceniać. Najlepiej jest z reguły tam, gdzie
    nas nie ma.