    From: Paweł <r...@1...0.0.1>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Najdłuższe forum o pojedyńczym banku, jakie znalazłem.
    Date: Wed, 12 Aug 2009 22:41:54 +0200

    szczurwa wrote:

    > Mam ich kartę. Przychodzi wyciąg - płacę. Do tej pory zero problemów.
    > Tyle, jeśli chodzi o mnie.

    klikam platnosci -> przelew zwykly -> odbiorca z listy i co?
    i widze nieposortowana liste. wyslalem im kiedys poczta wewn.
    zgloszenie tego bledu i odpisali:

    "Szanowny Panie,
    Uprzejmie informujemy, że zdefiniowana lista odbiorców podczas wykonywania
    przelewu jest posortowana według nadanej przez Klienta nazwy skróconej."

    to im odpisalem, ze sobie chyba jaja ze mnie robia i zalaczylem screenshot.
    nadeszla odpowiedz:

    "Uprzejmie informujemy, że w przypadku wyboru odbiorcy przelewu w zakładce
    "płatności" a następnie "lista odbiorców", dane wyświetlają się
    alfabetycznie według nazwy skróconej.
    Jednocześnie informujemy, że przy każdym odbiorcy znajduje się opcja
    "wyślij przelew".
    Pragniemy również poinformować, że Pana sugestia została przekazana
    do odpowiedniego Departamentu."

    normalnie ekstaza. cala akcja miala miejsce miesiac temu.
    zdaje sobie sprawe, ze posortowanie listy odbiorcow w listbox-ie,
    to jest gigantyczny wyczyn informatyczny, ale nawet taki spartanskie
    interfejsy jak w deutsche bank, czy bzwbk to maja :)
    eurobankowi gratulujemy testerow, ktorzy tego nie zauwazyli
    i informatykow, ktorzy taki babol splodzili. moze za rok to poprawia...