    From: Bungiel <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Najdłuższe forum o pojedyńczym banku, jakie znalazłem.
    Date: Wed, 12 Aug 2009 14:30:01 -0700 (PDT)

    On Aug 12, 10:41 pm, Paweł <r...@1...0.0.1> wrote:

    > normalnie ekstaza. cala akcja miala miejsce miesiac temu.
    > zdaje sobie sprawe, ze posortowanie listy odbiorcow w listbox-ie,
    > to jest gigantyczny wyczyn informatyczny, ale nawet taki spartanskie
    > interfejsy jak w deutsche bank, czy bzwbk to maja :)
    > eurobankowi gratulujemy testerow, ktorzy tego nie zauwazyli
    > i informatykow, ktorzy taki babol splodzili. moze za rok to poprawia...

    Niektóre banki mają w miarę wyglądające interfejsy, ale pod maskę
    strach zaglądać - groch z kapustą. Ostatnio zaglądałem do Aliora,
    masakra. Nie wiem kogo oni tam zatrudniają, może studenci dorabiają.
    Zawsze myślałem, że kogo jak kogo, ale bank powinno być stać na zespół
    fachowców. Ale jak ktoś potyka się na podstawach javascript (np.
    mBank), to sam już nie wiem co mysleć. Może ci sami robią i resztę i
    stąd różne kwiaty. Cud, że to w ogóle działa.