  • Data: 2011-12-16 09:12:03
    Temat: Re: Najgorszy grudzień na giełdach od wielu lat
    Od: RynekGlobalny <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Dec 15, 2:30 pm, "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> wrote:

    > Włoskie 10-ciolatki są już niemal droższe od 5-latków, a na 2-latkach
    > sytuacja prawie wróciła do normy (tańsze niż 5-ciolatki a do pełni szczęści
    > brakuje tylko spadek 2-latków poniżej 5-ciu procent).
    >
    > http://www.bloomberg.com/quote/GBTPGR2:INDhttp://www
    .bloomberg.com/quote/GBTPGR5:INDhttp://www.bloomberg
    .com/quote/GBTPGR10:IND

    > Reasumując Motti uratował chyba świat przed bankructwem ....
    > Ja tam raczej chyba jestem optymistą - ale na wszelki wypadek z krótkimi
    > stoplossami :)
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriuhttp://drendriu.ovh.org/

    "chyba"... to właściwie słowo... reformy są na drodze
    legislacyjnej...chyba nie spodziewasz się że będzie na ulicach
    cicho...

    Jesteśmy w tym miejscu:
    http://www.bloomberg.com/news/2011-12-16/monti-faces
    -confidence-vote-to-speed-approval-of-emergency-budg
    et-plan.html

    ...wszystko się jeszcze może zdarzyć i coś się zdarzy na pewno.

    http://facebook.com/rynekglobalny