-
Data: 2002-01-20 12:35:53
Temat: Re: Najlepiej oprocentowane konto w .pl 0,25%
Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl> napisał w wiadomości
news:a2cnu4$osi$1@news.tpi.pl...
> Wypraszam sobie obrazanie klientow tego banku! Jestem klientem Millennium
i
Przyznam Ci rację, jeśli chodzi o klientów. Ich nie trzeba obrażać.
> nigdy nie mialem problemow z obsluga! Minimalne kolejki, zawsze fachowe
odpo
> wiedzi i szybka obsluga!
Ale tutaj już się nie zgodzę.
Miałem ROR w Millennium. Naprawdę dla nich każda możliwa operacja w oddziale
39 to był wielki problem. Nie chce mi się teraz dokładnie pisać - sporo tego
było. Ale, jak znajdę troszkę czasu - napiszę.
Dużo zależy od oddziałów. W Bytomiu - rewelacja. U mnie - kompletna klapa...
O czasie nocnego przetwarzania nie wspomnę...
> Zloz reklamacje! Jako klient kazdego banku masz do tego
> pelne prawo! Jezeli Cie to usatysfakcjonuje to moze kogos zwolnia i
przyjma
Hmmm... reklamację, powiadasz... Ja składałem trzy.
Jedna na naliczanie miesięcznej opłaty za prowadzenie rachunku. Była
naliczana losowo co kilka tygodni, a potem przez kilka miesięcy nie była
pobierana. Tak, wiem, że zlezy to od salda średniego. Ale mnie się wtedy
opłaciło trzymać na ROR mniej, niż 500 złotych, a resztę na wyżej
oprocentowanych lokatach.
Na odpowiedź czekałem może jakieś 4 miesiące... Niby się coś miało
zmienić...
Druga - nie można było zrealizować płatności z jednego z modeli bankomatów
euronetu. Z IBMa dało się, z tego drugiego [nie pamiętam nazwy], nie.
Zgłaszałem wielkrotnie. W końcu reklamacja. Kilka miesięcy czekania,
pozywtynie rozpatrzona, przeprosiny. Dalej bankomaty nie działały...
Zadzwoniłem do euronetu i załatwiłem w tydzień...
Trzecia - nowa karta VE była tak fatalnie zrobiona, że napisy zeszły przy
normalnym użytkowaniu bardzo szybko. Złożyłem reklamację w oddziale. Brak
odpowiedzi...
Naprawę, ja przekopów z tym bankiem miałem mnóstwo, nawet nie wszystkie już
pamiętam... Ale po rozstaniu z nim - naprawę poczułem, że można zrobić
porządną obsługę klienta [inteligo].
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
w...@p...onet.pl
0501 950782
Następne wpisy z tego wątku
- 21.01.02 01:38 Krzysztof Halasa
- 21.01.02 01:39 Krzysztof Halasa
- 21.01.02 10:15 Fuzzyo
- 21.01.02 22:21 maryan
- 22.01.02 20:00 AruBuru
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zamykanie konta dziecka.
- Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- jak tacy debile
- Konto wspólne w N26.
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
Najnowsze wątki
- 2024-12-31 Zamykanie konta dziecka.
- 2024-12-31 Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-13 Konto wspólne w N26.
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...