    From: "Glenn" <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Najtańsza karta wypukła
    Date: Mon, 20 Mar 2006 10:47:37 +0100

    Użytkownik <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1142846982.186257.277920@i39g2000cwa.googlegrou
    ps.com...

    >I tutaj doszliśmy do najistotniejszych dla mnie kwestii:
    >jak bardzo teoretyczne jest posiadanie przez sprzedawcę żelazka na
    >wypadek awarii elektroniki (głównie stacje benzynowe?), jak jest w
    >praktyce?

    Z tego co grupowicze donosili, to da się zapłacić w ten sposób tyle, że
    życie to nie teoria i czasem trzeba przekonać sprzedawcę, że w ogóle tak się
    da :-)

    >Gdzieś
    >musnąłem informację o autoryzacji telefonicznej? Czy to dotyczy
    >tylko kart wypukłych?
    >Czy taka autoryzacja telefoniczna ma coś wspólnego ze zdalnymi
    >transakcjami?

    W przypadku braku połączenia z CA sprzedawca dzwoni do centrum i prosi o
    podanie kodu autoryzacji, co pozwala mu na dokończenie transakcji. Np. przy
    użyciu żelazka taka autoryzacja jest obowiązkowa. Znowu - teoretycznie nie
    dotyczy to tylko kart "wypukłych", ale żeby przekonać sprzedawcę do takiej
    autoryzacji w przypadku plaskacza trzeba być już maksymalnie asertywnym :-)
    Taka autoryzacja to nie jest "transakcja zdalna" - to tylko inny sposób na
    potwierdzenie, że masz pieniądze na zakupy :-) I w ogóle - skoro jesteś tak
    nie przekonany do karty wypukłej to bierz plaskacza.