  • Data: 2016-06-17 14:45:48
    Temat: Re: Narodowy socjalizm i polski TK
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Olin" j4s8hmm5a2zl.xfls15qosgr3$....@4...net

    > Nie wiem, czy Eneuel Leszek Ciszewski został poczęty ze spermy tow. Wiesława,

    Też nie wiem.

    > ale wiem, że działalność tego pana przypomina postępowanie
    > Władysława Gomułki - i jego nieodrodnego mentalnego syna, jakim jest
    > Jarosław Kaczyński - bo posługuje się antyniemieckimi obsesjami i je

    Nie mam takowych obsesji.

    > podsyca, zestawiając profesorów z Osnabrück i Merkel z narodowymi
    > socjalistami i Hitlerem.

    Obecnie żyjący Niemcy są potomkami nazistów -- to fakt, którego
    kwestionować nie można. Sama AMerkel to przypomina od czasu do
    czasu. Kto zaprzecza istnieniu nazizmu -- ten zmusza świat do
    powtórki makabrycznej historii.

    Nie tylko świeccy politycy, ale także/nawet papież (problem
    lefebrystów) nie ośmielił się na zakwestionowanie istnienia
    niemieckich obozów zagłady.

    > Nie wiem, czy Eneuel Leszek Ciszewski chadza na zebrania ONR,

    Obecnie chadzam na rehabilitację, ale nie wiem, czy to ONR. ;)

    > ani czy
    > rzeczywiście nie wie, co to Nowogrodzka (jak deklaruje, zupełnie nie
    > interesuje się polityką), ale jego postępowanie przypomina mi działalność
    > płatnych pisowskich trolli,

    PiS mi nie płaci bezpośrednio. Płaci inaczej, ale o tym za jakiś czas.
    PiS ma swoje cele [niekoniecznie więzienne] i ja mam swoje cele.
    Bywa, że te cele pokrywają się. [moim celem jest moje życie]

    > ponieważ jego troski i zmartwienia wyrażane na
    > grupie zadziwiająco pokrywają się z propagandą reżimowych mediów, którą
    > można do woli delektować się na falach eteru.

    Nie mam telewizora i rzadko słucham radia.