  • Data: 2016-06-17 11:41:19
    Temat: Re: Narodowy socjalizm i polski TK
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 17 Jun 2016 03:53:31 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Nie wiem, czy AMerkel poczęta została ze spermy AHitlera, ale
    > wiem, że postępowanie tej pani przypomina postępowanie Hitlera:

    Nie wiem, czy Eneuel Leszek Ciszewski został poczęty ze spermy tow.
    Wiesława, ale wiem, że działalność tego pana przypomina postępowanie
    Władysława Gomułki - i jego nieodrodnego mentalnego syna, jakim jest
    Jarosław Kaczyński - bo posługuje się antyniemieckimi obsesjami i je
    podsyca, zestawiając profesorów z Osnabrück i Merkel z narodowymi
    socjalistami i Hitlerem.

    Nie wiem, czy Eneuel Leszek Ciszewski chadza na zebrania ONR, ani czy
    rzeczywiście nie wie, co to Nowogrodzka (jak deklaruje, zupełnie nie
    interesuje się polityką), ale jego postępowanie przypomina mi działalność
    płatnych pisowskich trolli, ponieważ jego troski i zmartwienia wyrażane na
    grupie zadziwiająco pokrywają się z propagandą reżimowych mediów, którą
    można do woli delektować się na falach eteru.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl