  • Data: 2006-11-29 07:06:35
    Temat: Re: Natychmiastowa wymagalność kredytu
    Od: MaxImuS <maximus_one@ciachnac_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moment podjecia decyzji o czymkolwiek nie ma zadnego znaczenia,
    > licza sie takie momenty jak data doreczenia wypowiedzenia umowy,
    > data "skutecznosci" wypowiedzenia itp.
    > Podobnie nie maja znaczenia wszelkie okresy wypowiedzenia, wtedy
    > umowa wciaz obowiazuje.

    Chciałem się upewnić, że tak jest.
    W tym tygodniu dowiedziałem się, że bank w lutym "wypowiedział" mi umowę
    - czyli cały nie spłacony kredyt byłby postawiony w stan natychmiastowej
    wymagalności.
    Od tego momentu odsetki rosną lawinowo i osiągneły kwotę X ( nie mało).
    Tyle tylko, że ja o niczym nie zostałem poinformowany.
    Pan z Banku poinformował mnie, że ktoś musiał o tym zapomnieć.
    Odsetki są naliczane od momentu przekazania kredytu do działu windykacji.
    Moim zdaniem - umowa nie została skutecznie wypowiedziana - nie ma więc
    podstaw do naliczania odsetek ustawowych.
    Dobrze kombinuję.

    pozdrawiam