  • Data: 2012-07-20 19:31:15
    Temat: Re: Natycmiastowość Mille...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jubvos$lfp$...@i...gazeta.pl

    > Ja także. ;) Czas rozmowy zamykającej ów program? -- ponad 22 minuty

    Prawie 23 minuty. W znacznej mierze (może nawet w połowie) to
    ,,zasługa'' mego złego widzenia, skutkującego wstukiwaniu złych
    cyferek rozpoznawczych.

    > komórkowe. Na szczęście ;) wziąłem sobie 10 minut darmowych z mBanku.

    > Dostałem info wagi zerowej (jakoś tak to określono) że wygadałem
    > 348 groszy... Niemal -- jeden dzień odsetkowy plus 10 minut. Przy
    > okazji zauważyłem, że internet w komórce to bajer w wypadku mBanku...
    > SipDroid próbuje nawet łączyć się, ale na żółto mu to wychodzi; dostępu
    > do netu w telefonie (po 3G) nie ma. Ani wliczonego (20 MB) ani płatnego
    > osobno. Włączyłem ów pakiet i internet przy okazji włączania tych 10 minut.

    Jest natomiast po 2G -- i jeśli zabronię korzystania z 3G, mam dostęp
    do netu. Nie wiem, jak z opłatami -- czy wykorzystuję te wliczone 20 MB.
    Czasami nie mam dostępu do operatora, co skutkuje niemożliwością
    otrzymania informacji (na bezpłatne numery typu *100#) o stanie
    konta telefonicznego. pakietach itp...

    Słowem -- nie jest źle! [chyba zrozumieją, ze mam ochotę na
    napisanie: 'wszystko do dupy!!!' i że mam wrażenie takie,
    jak bym przeniósł się w czasie o rok czy dwa do tyłu...
    na szczęście odbiornik GPS działa poprawnie i współpracuje
    z kompem, na którym niestety nadal brak offlajnowych map;
    odbiornik na parterze, mając nad sobą kilka kondygnacji,
    ale położny na parapecie okna łapie nawet 8 satelit,
    łapie, a raczej -- wykorzystuje, czyli łapie jako
    użyteczne; Gatesa komputerowi życzę śmierci -- tak
    złomowi/sprzętowi, jak i softowi/Windowsom_itp...
    piszę, ale prawie nie mogę odczytać tego, co piszę -- oczy
    coraz gorsze... w Win7Starter nie notuję ,,sensorów położenia''
    i łączę się tam z telefonem tak, jak w WXP...]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'