    From: fatso <f...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Nawozy sztuczne i fosfaty
    Date: Tue, 22 Sep 2009 11:42:09 +0100

    fatso wrote:

    > Slabo mnie szpiegujesz, frajerze. Ja wyszedlem gdzies po 43 zl aby
    > sobie pograc na Chemosie.
    > Potem wrocilem ok 40 zl gdy akcje Hardexu zaczely sie czolgac w gore.
    > I tak sobie siedze.
    >
    > fatso

    joba kowalskiego doprowadze zapewne do rozpaczy ale chcialbym zameldowac
    tutaj ze znowu
    duzo zarobilem na SKR, nawet nie mam czasu liczyc bo walka toczy sie dalej.
    Gejzer bije i konca wzrostow nie widac.

    Ja wam ludzie naprawde dobrze zycze. Sam wiecej wsadzic nie moge ale
    dlaczego mialbym byc psem ogrodnika
    co sam jablek nie zezre i drugiemu nie da?
    Tam mozecie obserwowac: Company i zmiany jej cen(z opoiznieniem 15 min):
    http://www.sunkarresources.com/+Sunkar+Resources+Plc
    &cd=2&hl=en&ct=clnk&gl=uk
    <http://www.sunkarresources.com/+Sunkar+Resources+Pl
    c&cd=2&hl=en&ct=clnk&gl=uk>

    Przypominam, na dniach oczekiwane sa wyniki testow podloza fosfatowego
    gleby. Musza byc dobre
    bo sowieci zainwestowali tam ciezkie miliony i Sunkar juz teraz o
    wynikach trabi.
    Sunkar wszedl na rynek londynski IPO(initial offer) - po 120p- czyli
    jeszcze daleka droga do gory.

    Mozna go kupic, np 10 tys zl na LSE (SKR)albo market Plus: SKR.GB
    - no i na Boze Narodzenie zamawiac Smartka dla zony za 60 tys zl jak ma
    moja Mondrusia.

    A jesli tam wejdzie chinski Fundusz Suwerenny- to nawet za 4 tygodnie.

    fatso