  • Data: 2006-06-09 10:53:23
    Temat: Re: Negatywna decyzja kredytowa
    Od: "Glenn" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Agnetta" <s...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:e6bev0$pjc$1@news.interia.pl...

    > Nie uważam, że postępuję nieuczciwie. Od roku spłacam regularnie to
    > zadłużenie z wszystkimi konsekwencjami.

    Ja nie twierdzę, że postępujesz nieuczciwie. Po prostu jedną z konsekwencji
    niewywiązywania się ze zobowiązań jest brak możliwości zaciągnięcia
    kolejnych, albo co najmnie utrudnienia w ich zaciąganiu. Po prostu się
    dziwię dlaczego dziwisz się odmową.

    > Owszem bank obraca pieniędzmi klientów, ale ja nie mówię o kredycie na
    > piękne oczy tylko o kredycie, w którym zabezpieczniem jest hipoteka.
    > Standard, prawda? Ale jednak moje ryzyko jeśli nie będę płacić bank w
    > swoich procedurach zabiera mi mieszkanie. Proste.

    Hipoteka jest zabezpieczeniem. Oprócz tego bank ocenia zdolność i
    prawdopodobieństwo terminowej spłaty. Dlaczego ma później bawić się w agenta
    nieruchomości, bo żle ocenił skłonność klienta do niepłacenia?

    > Czasu mam niestety coraz mniej i zanim wyjaśnię sprawy z bankiem, który
    > mnie na ową listę wpisał nie zdążę pozałatwiać wszystkich formalności
    > wynikających z umowy przedstwępnej kupna mieszkania. Moje ryzko.

    Jeżeli teraz jesteś na czysto, to załatw sobie z banku, w którym zalegałaś
    pismo, że teraz już jest ok Dołącz do tego własny opis sytuacji dlaczego
    wystąpiły problemy i z tym spróbuj jeszcze raz. Niektóre banki są
    "liberalniejsze" jeżeli chodzi o takie przypadki jak Twój - Dombank już Ci
    podpowiedziano. Sprawdź jeszcze GE.