    From: "Waldek" <s...@n...cpam>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: "Negocjator" w Idea Banku.
    Date: Fri, 30 Sep 2011 00:23:22 +0200

    news:j62o8a$vlj$2@news.icpnet.pl...

    > DF NIE MOŻE obracać pieniędzmi klienta, pomyliłeś pojęcia, jedynie DI może
    > to robić.

    No tak, masz racje.
    Ehhh zakrecony troche jestem, bo wlasnie probuje sie polapac w dzungli
    "sztuczkow i kruczkow" leasingu, gdyz zonka bedzie brala autko z salonu.
    Na dodatek znalazlem troche niefajnych opini o f-mie Masterlease
    i tu jest niestety taki szkopol, ze chyba tylko ona ma upusty na to autko
    ktore akurat chce wziac. Na oko wyglada mi drogo, ale inny lizingodawca
    musialby wychodzic od ceny bez upustu, /importera czy producenta ? /
    wiec sprytnie to sobie skalkulowali.... oczywiscie zeby zlupic ile sie da ;)
    No ale nie widzialem jeszcze OWUL i TOP, a wyglada ze trzeba byc czujnym :]