  • Data: 2011-10-05 19:04:45
    Temat: Re: "Negocjator" w Idea Banku.
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > da się jakoś ich odróżnić? Próba ognia i wody czy coś prostszego? :-)

    mnie się to nigdy nie udało, na spotkaniu musisz wyczuć czy DF pokazuje
    Ci korzystne dla Ciebie rozwiązania (do których musisz być przekonany)
    czy dąży do tego, abyś jak najszybciej podpisał papiery

    zawsze jak omawiam z klientem kwestie inwestycji (z kredytami jest
    inaczej) to analizuję jakie ma potrzeby i możliwości i dobieram coś
    odpowiedniego, następnie klient dostaje komplet dokumentów do zapoznania
    się w domu i umawiamy się za kilka dni, wtedy odpowiadam na pytania,
    wyjaśniam wątpliwości i jak klient wie, że to jest to czego potrzebuje
    to spisujemy wniosek; efekt taki, że klient zadowolony, nie ma lapsa i
    mogę liczyć na polecenia ;-)

    strategia "sprzedać i zapomnieć" ma krótkie nogi, klient znienawidzi
    takiego "doradcę" i potem krążą opowieści o doradcach naciągaczach,
    złodziejach itp...

    --
    pozdrawiam
    RobertS