eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"Negocjator" w Idea Banku.Re: "Negocjator" w Idea Banku.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!newsfeed.
    icp.pl!news.icpnet.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: "Negocjator" w Idea Banku.
    Date: Wed, 05 Oct 2011 21:04:45 +0200
    Organization: ICP News Server
    Lines: 25
    Message-ID: <j6i9oh$n3j$1@news.icpnet.pl>
    References: <f...@i...googlegroups.com>
    <4e89e9ef$0$3506$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@n...googlegroups.com>
    <c...@t...googlegroups.com>
    <j6fp2o$hp4$2@news.icpnet.pl>
    <l...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: d88-248.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icpnet.pl 1317841489 23667 77.65.88.248 (5 Oct 2011 19:04:49 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 5 Oct 2011 19:04:49 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:7.0) Gecko/20110922 Thunderbird/7.0
    In-Reply-To: <l...@4...com>
    X-Antivirus: avast! (VPS 111005-1, 2011-10-05), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:559808
    [ ukryj nagłówki ]


    >> sa i tacy, ale prawdziwi DF również występują, trzeba tylko trafić na
    >> właściwego
    >
    > da się jakoś ich odróżnić? Próba ognia i wody czy coś prostszego? :-)

    mnie się to nigdy nie udało, na spotkaniu musisz wyczuć czy DF pokazuje
    Ci korzystne dla Ciebie rozwiązania (do których musisz być przekonany)
    czy dąży do tego, abyś jak najszybciej podpisał papiery

    zawsze jak omawiam z klientem kwestie inwestycji (z kredytami jest
    inaczej) to analizuję jakie ma potrzeby i możliwości i dobieram coś
    odpowiedniego, następnie klient dostaje komplet dokumentów do zapoznania
    się w domu i umawiamy się za kilka dni, wtedy odpowiadam na pytania,
    wyjaśniam wątpliwości i jak klient wie, że to jest to czego potrzebuje
    to spisujemy wniosek; efekt taki, że klient zadowolony, nie ma lapsa i
    mogę liczyć na polecenia ;-)

    strategia "sprzedać i zapomnieć" ma krótkie nogi, klient znienawidzi
    takiego "doradcę" i potem krążą opowieści o doradcach naciągaczach,
    złodziejach itp...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1