    From: "Lopez" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Neste A24 i KK mBanku - blokady
    Date: Tue, 10 Aug 2004 12:00:04 +0200
    Sender: l...@p...onet.pl@195.82.161.187

    Grupowicz "Robert Wicik", używający adresu <r...@p...onet.pl>
    napisał:

    > Tak, ale chodzi o to aby nie wysiadali, bo w trakcie wysiadania często
    > następuje przeskok iskry pomiędzy człowiekiem, a karoserią i o bum nie
    > trudno. Podobnie z tankującym. Niektórzy wkładają pistolet, blokują i
    > się tankuje, a sami wsiadają i czekają. Po skończonym tankowaniu
    > wysiadają - przeskok iskry na pistolet i pożar.
    > Więcej http://motoryzacja.interia.pl/news?inf=529899

    Jestem ciekaw w jakim czasie bylo te 150 przypadkow (bo rozumiem, ze tylko w
    Polsce) - miesiac? Bo jesli dluzszy okres, albo co gorsza, przyklad z USA,
    to statystycznie te wypadki mozna potraktowac jako przypadki losowe wogole
    pomijalne. Zwroccie uwage na date ukazania sie tego ogloszenia 8 sieprnia -
    klasyczny temat sezonu ogorkowego.

    Powiem tylko tyle, ze wiele razy zdarzylo mi sie "nalektryzowac" podczas
    wysiadania z auta na stacji benzynowej, a moje "rozladowywanie" nastepowalo
    kiedy zblizalem reke do pistoletu dystrybutora i jeszcze mi sie nie zdarzylo
    zapalic (choc nie mowie, ze kiedys sie nie zdarzy). Poprostu trzeba miec
    strasznego pecha, zeby w taki sposob wywolac pozar. Pecha tak wielkiego, ze
    likwidowanie z tego powodu blokad na pistoletach uwazam za smieszne (nie
    spotkalem sie z tym na innych stacjach niz NesteA24).

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia