  • Data: 2009-01-06 12:49:33
    Temat: Re: Never ending story - plastik
    Od: Sebastian <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    MarekZ pisze:
    > Użytkownik "Sebcio" <s...@n...com> napisał w wiadomości

    > Bo w linii nie byłem w stanie uzyskać satysfakcjonującej mnie kwoty.
    > Linię też mam i wykorzystuję. Natomiast karty o wiele łatwiej uzyskać,
    > choć wymagało to kilku lat pracowania nad tym.
    >
    > Sumy jakich ja oczekiwałem w przypadku linii dla osoby fizycznej
    > prawdopodobnie w ogóle nie wchodzą w rachubę w polskich bankach. Tak czy
    > inaczej nawet jeżeli są procedury dla takich kwot, z pewnością wymagają
    > one dokumentowania dochodów ze stałych źródeł w jakichś niebotycznych
    > wysokościach.

    Jak dla mnie, to "wyhodowanie" i utrzymywanie na kartach kredytowych
    zadłużenia wielokrotnie przekraczające limit możliwej do uzyskanie w
    banku linii kredytowej to zwykle nie najlepszy pomysł.

    Na pewno są wyjątki ale dla typowego użytkownika KK to sytuacji, której
    powinien unikać jak ognia :). Tak czy inaczej dla statystycznego
    użytkownika KK oprocentowanie nie powinno być jedynym kryterium wyboru
    karty.

    Sebastian