    From: "Artur O." <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Niby prosta sprawa- Lukas.
    Date: Wed, 23 Jan 2002 09:48:38 +0100

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a2lqe4$p0v$1@korweta.task.gda.pl...
    > Witam wczoraj wybrałem się do Lukasa w Gdyni, żeby zmienić pin do ichniej
    karty
    > identyfikacyjnej.
    > Wyglądało to w ten sposób:
    > 1 proszę włożyć kartę,
    > 2 wpisać stary pin,
    > 3 wyjąć kartę,
    > 4 włożyć kartę,
    > 5 wpisać stary pin,
    > 6 wyjąć kartę,
    > i tak jeszcze 3 razy.
    > Zmienić udało się za szóstym razem.

    Cos nie laczylo czy taka jest procedura ?
    Karta chipowa to nie jest karta z paskiem magnetycznym.

    > Niekompetencja niedysponentek tak mnie poraziła, że nie wiem jak to
    skomentować.
    > Odniosłem wrażenie, że wszedłem do sklepu z ... (jakiegokolwiek).
    > Były dwie babki, ale tylko jedna zajarzyła w miarę szybko co mam na myśli
    > mówiąc, że chce zwiększyć limit na VC (zaczęły wymyslać: "limit do wypłat
    > bankomacie ?").

    Podejrzewam ze zdazaja sie im klienci co powiedza jedno a po czasie
    reflektuja sie ze chodzilo im o cos innego. Dwa razy wiecej mieszania 0
    lepiej spytac sie dwa razy :-)

    > Kpina i ogólna żenada.
    > Kto chce się pośmiać, to oddzialik na 10 lutego w Gdyni polecam gorąco
    :-)))

    > Grzegorz /rozbawiony i załamany (bo planowałem przenieść się tam z
    kontem)/

    Kolo Wielkiego Mlyna w Gdansku jest duzo lepiej, choc kierownik tam jest
    nieszczegolny, za duzo wymysla.

    AO