    From: "viper" <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Nic się nie stało
    Date: Fri, 09 Oct 2009 16:34:09 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Ubeków by ucieszyła odpowiedz, że "po tym", bo potwierdził byś , że
    > wykonali po 1989 roku kawał dobrej roboty. Mnie zdziwiła by odpowiedz,
    > "że przed", bo znaczyło by to , że traciłeś czas...

    no oczywiście że "po tym"... myślę że pan Tolek, który cwiczył na mnie wariant
    dobry i zły ubek byłby ze mnie dumny... mam dokładnie wyprany mózg i chłopaki
    spod znaku WSI zaszczepili mi tam najgorsze cechy... na przykład mdli mnie na
    widok grzmiącego obłudnie prezesa Jarosława, niedobrze mi się robiło jak
    patrzyłem na rozbiegane oczka Kamińskiego na konferencji w Rzeszowie, a o moim
    stanie ducha gdy widzę cynicznie obłudnego Ziobrę to już nie wspomnę... ja mam
    od małego taką dziwną cechę, że gdy patrzę na kogoś to wiem od razu czy mówi
    prawdę czy kłamie... wiele razy znajomi robili różne doświadczenia w tym
    temacie i w tych sprawach jestem praktycznie nieomylny... szkoda że nie jest
    tak na foreksie he he... i wiem dobrze co musi czuc taki Prawdziwy Polak i
    Patriota jak ty prowadząc dysputy z kimś takim jak ja, ale wiesz jak jest...
    prezes nie zdążył wymienic społeczeństwa które się ewidentnie nie sprawdziło i
    mamy efekty...