  • Data: 2011-08-26 14:34:41
    Temat: Re: Nie-Dobre Konto i jego zla debetówka...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "zlotowinfo" j36vgm$mj0$...@i...gazeta.pl

    > przyznaj się, co jarasz przed napisaniem na grupę?

    Przyznam się -- jestem przeciwnikiem narkotyków. :)

    Nie używam świadomie i celowo narkotyków -- być może wbrew
    sobie czasami coś wciągnę w swoje nozdrza w czasie bliskiego ;)
    kontaktu z bliźnimi proszącymi mnie o jałmużnę na parkingu przed
    Lidlem. Ciekawe, czy wśród proszących mnie znajduję czasami
    i Ciebie... Komplikacja ;) Twoich wypowiedzi (prostactwo)
    wskazuje na podobieństwo Twojej osobowości do osobowości
    pijaczków proszących na tych parkingach...

    IMO Lidl sporo traci z powodu tego ,,elementu''.
    Galerie raczej ;) nie zezwalają na obecność tego typu ludzi na ich parkingach.
    Być może dlatego tak dzieje się, że Lidl sięga do małych miejscowości, gdzie
    pijacy (i tacy ludzie jak Ty) są częstym elementem folkloru, ;) zaś galerie
    z hipermarketami budowane są raczej w dużych miastach, w których pijacy
    stanowią margines. :)

    Nie używam świadomie narkotyków, tytoniu, alkoholu...

    Być może dlatego potrafię napisać całe zdanie -- w odróżnieniu do Ciebie. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'