    From: "george" <g...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Nie będzie żadnej korekty w 2010r. ?
    Date: Thu, 14 Oct 2010 18:44:51 +0200

    "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> wrote in message
    news:i96ej4$kmd$2@news.onet.pl...
> [...]
    -funds

    > Bez bankow ten small i automobil by utonał. Pozatym ratowanie bankow w
    > dobie nacjonalizacji to lekka demagogia.

    w poprzednim poście napisałeś coś odwrotnego.
    Ze cały TARP to ratowanie realnej gospodarki.
    A zdefniuj może do czego są "banki" i dlaczego bez nich gospodarka by
    "utonęła"
    Bo jak dla mnie to jest dopiero demagogia.

    > No i .... to tylko cyferki, Czy wiesz ze wartosc papierowych wirtualnych
    > CDO to swiatowy PKB ? Wiec zamian wirtualnych CDO na wirtualne dolary
    > nie ma zadnego znaczenia.

    Skoro to tylko cyferki, to po co cały ten tarp i ratowanie czegokolwiek
    A co do CDO, czyżby realny biznes potrzebował CDO ? Do czego ?
    I dlaczego w tak naprodukowanej skrzętnie przez banki ilości ?
    (vide robo-signing w usa)

    > No wlasnie a wiec nie ma zadnej kasy wydrukowanej to tylko zamiana
    > wirtualnych CDO na wirtualne dolary w celu poproawienia cyferek
    > raportowych. Te pieniedze nie weszly na rynek stad nei ma inflacji,

    Kasa "wydrukowana" nie musi być na papierze. Ważne jest to ze ktos pakuje
    sobie do kiesznie odsetki od wytworzonego z powietrza zestawu 1 i paru zer.

    george