eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNie cierpię mBanku :( › Re: Nie cierpię mBanku :(
  • Data: 2002-11-29 14:36:07
    Temat: Re: Nie cierpię mBanku :(
    Od: "Robert" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In news:eq9kb-cgb.ln1@greebo.hell.pl, Asia Jedrychowska wrote:
    > Robert <m...@w...pl> wrote:
    > > > > Myslisz ze nagranie sie znajdzie?
    > > > Tak.
    > > No chyba latwiej i taniej niz szukac nagrania z niewiadomego dnia
    > > jest zalozyc, ze klient mowi prawde (wzglednie "ma racje") -
    > > rozumiem, ze taka padla wstepna deklaracja woli ;)
    >
    > Nie jestem pewna, ale procedura reklamacyjna afair nakłada na
    > rozpatrującego wymóg przesłuchania rozmowy z klientem w tego typu
    > przypadkach.

    Hmm.... Ze szczątków relacji na Forum mBanku wynika, że mBank oczekuje
    podania dnia, a nawet godziny rozmowy oraz personaliów konsultanta mLinii, w
    przeciwnym razie nie chce odsłuchiwać. Zaznaczam jednak, że tego nie wiem z
    pierwszej ręki. Ja w każdym razie na wszelki wypadek zapisuję nazwisko i
    godzinę.

    > (A ja to sobie mogę deklarować do upojenia, wiesz :))

    A nie wiedziałem - w takim razie zazdroszczę bo masz taniej ;P


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1