  • Data: 2002-11-29 16:41:41
    Temat: Re: Nie cierpię mBanku :(
    Od: "Szymon Kolorz" <s...@i...max.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Asia Jedrychowska" <a...@g...hell.pl> napisał w
    wiadomości news:eq9kb-cgb.ln1@greebo.hell.pl...

    > Nie jestem pewna, ale procedura reklamacyjna afair nakłada na
    > rozpatrującego wymóg przesłuchania rozmowy z klientem w tego typu
    > przypadkach. (A ja to sobie mogę deklarować do upojenia, wiesz :))

    Szukanie nagrania z niewiadomego dnia nie jest chyba takie trudne.
    Nie wiem jak działa ich system ale przypuszczam że mają zapamiętane
    daty i godziny rozmów z klientami którzy przeszli procedurę identyfikacji.
    (w każdym razie ja bym na ich miejscu to zapamiętywał)

    Nie wiem jak często dzwonią inni, ja korzystam z mBanku przez internet i
    dzwonię
    do mLinii najwyżej 2 razy w miesiącu. Mam rachunek w mBanku
    od początku jego istnienia i zaliczyłem max 20-30 rozmów przez mLinię.

    Radziłbym spróbować dowiedzieć się kiedy zablokowano wznowienie kart do
    eKonta.
    Jeżeli w czasie tej samej rozmowy zablokowałeś karty do eMaxa to w ten
    sposób możesz ustalić
    datę rozmowy.

    pozdrowienia
    Szymon