  • Data: 2003-09-21 22:30:21
    Temat: Re: Nie dotarla do mnie karta z mbanku.
    Od: "david" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesli nie potrzebujesz, to nie kaz wysylac drugiej, bo za rok znowu bedzie
    > klopot ze wznowieniem. Nie aktywowales tej zgubionej, to jest szansa, ze
    juz
    > nie wznowia (tak twierdza, ze nieaktywowanych juz nie wznawiaja). Dlatego
    ja
    > tez swojej nie aktywowalem, nawet nie rozpakowalem jej.

    i tu bym nie był taki pewny, gdzieś czytałem (na forum mBanku czy tutaj -
    nie pamiętam) że aby zablokować odnawianie się karty najpierw należy
    aktywować obecną i zablokować jej odnawianie; wiem - brzmi mało sensownie
    ale tak jest.
    Nie wiem czy ma się tak również do tego przypadku kiedy karta zaginiona jest
    jednocześnie pierwszą kartą (bo opisywany wyżej przypadek dot. sytuacji
    kiedy druga karta nie była w ogóle aktywowana a mimo wszystko przysłali
    kolejną po zakończeniu ważności tej wydanej-nieaktywnej).
    Najlepiej by osoba zainteresowana zadzwoniła na mLinię i spróbowała
    zablokować odnawianie się karty do rachunku, jak się nie uda to proponuje
    taki myk - założyć sobie drugi rachunek eMax oraz rachunek eKonto
    (telefonicznie trwa to 20sek.) i jednocześnie złożyć dyspozycję zamknięcia
    dotychczasowego eMax'a do którego wydana jest karta. W tej samej rozmowie z
    mLinią zamówić sobie kartę do eKonta (wydawana bezpłatnie) - i sprawa
    rozwiązana, będziesz miał eMax do trzymania nadwyżek kasy oraz eKonto jako
    zwykły ROR do którego Visa jest free :))

    pozdr
    david