  • Data: 2003-09-21 17:35:50
    Temat: Re: Nie dotarla do mnie karta z mbanku.
    Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bkkmvc$j4f$...@a...news.tpi.pl,
    Piwek <p...@i...pl>:
    > No po prostu nie pilnuje tego tak i nie mam czasu..wierz mi...i
    > uwierz ze jest sporo takich ludzi...a tej karrty wcale nie chcialem
    > tylko zapomnialem z niej wczesniej zrezygnowac bo sie okazuje ze
    > trzeba to zrobic 3 mce przed wydaniem (sic!)

    45 dni

    > a ja zadzwonilem tylko
    > ze 3 tygodnie przed...no i mnie ze tak powiem na sile uszczesliwili

    jesli Cie to pocieszy, to ja zrezygnowalem zaraz po zamowieniu, tj. prawie
    12 miesiecy przed wznowieniem, a i tak wznowili i potracili 36zl; zlozylem 3
    reklamacje, bez zadnej odpowiedzi;

    > Chcialbym podkreslic, ze ja naprawde jej nie potrzebuje. Poweidzialm
    > na infolinii, ze skoro zaplacilem to chcialbym ja jednak miec. Ale
    > jak ma byc pobrana oplata to nie chce...dlaczego nie da sie tego tak
    > rozwiazac? dlaczego nie moge wiedziec czy za cos zaplace czy nie????

    Jesli nie potrzebujesz, to nie kaz wysylac drugiej, bo za rok znowu bedzie
    klopot ze wznowieniem. Nie aktywowales tej zgubionej, to jest szansa, ze juz
    nie wznowia (tak twierdza, ze nieaktywowanych juz nie wznawiaja). Dlatego ja
    tez swojej nie aktywowalem, nawet nie rozpakowalem jej.

    --
    Robert