eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNie dotarla do mnie karta z mbanku.Re: Nie dotarla do mnie karta z mbanku.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!lublin.pl!uw.ed
    u.pl!pm.waw.pl!defiant.pm.waw.pl!not-for-mail
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nie dotarla do mnie karta z mbanku.
    Date: 22 Sep 2003 01:46:55 +0200
    Organization: The Palace of Youth in Warsaw
    Lines: 30
    Sender: k...@d...pm.waw.pl
    Message-ID: <m...@d...pm.waw.pl>
    References: <bkfoqs$cqt$1@nemesis.news.tpi.pl> <bkgudd$15a$1@news.onet.pl>
    <bkh0td$gov$1@atlantis.news.tpi.pl> <bkh3mc$1h2$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <bkh5d8$7fl$1@nemesis.news.tpi.pl> <bkhfh5$t6o$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: defiant.pm.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: defiant.pm.waw.pl 1064188015 724 195.116.170.36 (21 Sep 2003 23:46:55 GMT)
    X-Complaints-To: n...@d...pm.waw.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 21 Sep 2003 23:46:55 +0000 (UTC)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:260497
    [ ukryj nagłówki ]

    "david" <d...@p...fm> writes:

    > nie, nie znam banku który wysyła karty listem poleconym,

    Co nie zmienia faktu ze takie istnieja.

    > mBank też nie jest
    > tutaj odstępstwem; a czas ma tutaj znaczenie, dlatego że gdybyś zgłosił to
    > im w kwietniu/maju to byłoby jakoś logiczne że zawiniła Poczta i nie masz
    > karty, a teraz można sobie pomyśleć że ci ona po prostu zginęła/zniszczyłeś
    > ją i chcesz drugiej a wtedy reklamacja może być inaczej rozpatrywana...

    To nie ma zwiazku. Zadaniem banku jest karte dostarczyc, moze to zrobic
    na kilka sposobow, z ktorych dwa to np. wyslanie listem poleconym
    (i ew. reklamacje na poczcie jesli karta nie dotrze), lub wyslanie
    listem zwyklym.
    Jesli karta nie dotrze do adresata (co jest mozliwe w obu przypadkach),
    to, domyslam sie, nalezy wyslac nowa karte.
    Dopiero dostarczenie karty daje prawo do pobrania za to oplaty.

    > posłuchaj sam siebie
    > A: witam, chciałem zgłosić że nie otrzymałem karty Visa
    > B: a kiedy ją pan zamawiał?
    > A: pół roku temu, tak sobie czekam już pół roku i właśnie się zorientowałem
    > że to chyba troszke długo nie przychodzi

    No i w czym problem?
    Co innego, gdyby klient dostal karte i ja np. aktywowal.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1