  • Data: 2013-05-26 10:58:43
    Temat: Re: "Nie ma. No i co nam zrobicie ?" [TVN skrywa]
    Od: "Endriu" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A nie możesz napisać jakie przepisy złamali (czy tylko "dobre obyczaje")
    > oraz kto ma _obowiązek_ ruszyć własną ciężką dupę żeby ich naprostować"?

    Na temat TVN-u się nie wypowiadam bo to dla mnie najgorszego typu ścierwo wraz z całą
    tą palikociarnią oraz euroentuzjamem.
    Nie wiem kto w tym kraju zrobi porządek - może kibice ?.

    Legia Warszawa 2-2 Zagłębie Lubin
    http://www.youtube.com/watch?v=S1eoVgVM3As

    Walter ty c**u,kup sobie klub w Izraelu(sektorówka na Krytej
    http://www.youtube.com/watch?v=Lve8CNjJQcQ

    ... bo na demokratyczne przemiany to raczej nie liczę...

    WYBORY W POLSCE A ROSYJSKIE SERWER
    http://niepoprawni.pl/blog/3415/wybory-w-polsce-rosy
    jskie-serwery

    Endriu